Araban Web Tasarım

Web tasarımını bir ilk izlenim olarak düşünün: Yeni bir ziyaretçi bir web sitesinin görünümü veya işlevselliği nedeniyle kapatılırsa, uzun süre kalmayacaklar ve kesinlikle hiçbir şey satın almayacaklar. Peki, iyi tasarlanmış bir web sitesinin temel özelliklerinden bazıları nelerdir? Ana sayfada, ekranın üst kısmındaki CTA’ların iyi bir karışımı – özellikle daha fazla bilgi veya yardımcı eğitim sunan olanlar – bir işletmenin mümkün olduğunca çok sayıda farklı türden ziyaretçiye hitap etmesini sağlar. Ayrıca, CTA’ları izleyen sonraki adımlar, işletmenin ziyaretçiler hakkında bilgi toplamasına izin verirse, pazarlama ekibi potansiyel müşterileri satış ekibine iletmeden önce, ürünleri veya hizmetleri için kimin kalifiye olduğunu belirleyebilir. Görüşler, vaka çalışmaları, güven simgeleri ve diğer sosyal kanıt biçimleri de iyi bir ana sayfanın anahtarıdır; kişisel ve spesifik olmak en iyisidir ve videolar harika çalışır. Ayrıca ziyaretçi bilgileri karşılığında içerik (teknik incelemeler, web seminerleri vb.) Sunmak da akıllıcadır. Web sitesi genelinde, bir işletme hem ziyaretçilere hem de arama motorlarına hitap ettiğinden emin olmalıdır. Önceki grup söz konusu olduğunda, kullanıcı dostu ve dağınık olmayan bir arayüz çok önemlidir; kolaylaştırın ve güzelleştirin. Oh, ve alakalı hale getirin: çevrimiçi oturumların büyük çoğunluğu arama motoru sorgularıyla başlar. İlk kez ziyaret eden bir ziyaretçi bir web sitesine bir SERP aracılığıyla erişirse ve aramalarıyla alakalı bir şeyi hızlı bir şekilde bulamazsa, geri dönecek ve büyük olasılıkla geri dönmeyecektir. İyi bilgileri açık ve net bir şekilde sunmak, web tasarım oyununun adıdır. Arama motorları söz konusu olduğunda, site yapısı ve gezinilebilirlik çok önemlidir. Google veya Bing bir siteyi ne kadar kolay tarayabilirse, daha fazla içerik dizine ekleyebilir ve içerik arama sorgularıyla ne kadar alakalı olursa, işletme arama motoru sonuçlarında o kadar iyi performans gösterir. Web tasarım endüstrisindeki pazarlamacılar, stratejilerini oluştururken yukarıdaki tüm bilgileri hesaba katmalıdır. Potansiyel müşterilerin, web tasarımlarına yeterince yatırım yapmadıklarında üstlendikleri riskleri ve vazgeçtikleri karı anladığından emin olun. İyi bir web sitesinin yararları ve kötü bir web sitesinin tehlikeleri hakkında birçok açık ve bilgilendirici veri sunun. WordStream’de sunduğumuz AdWords Grader’ı düşünün: Potansiyel müşteriye neyi iyileştirmeleri gerektiğini ve onları oraya nasıl ulaştırabileceğinizi söyleyin. Blogumuz başka bir ilham kaynağıdır: Sitenize trafik çekmek ve potansiyel müşterileri yakalamak için sürekli olarak harika içerikler üretin.

Yer işareti koy Kalıcı Bağlantı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir