logo tasarımı yapma

logo yapma

Logo nedir? Lügat fehvaı olarak töz mukabillığı dilimizde amblem olan, bir meselein, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, fehvaını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak meseleletmenin veya organizasyonun sütun olarak yaptığı meselei sembolize edebileceği gibi, markanın kendi fehvaı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çallıkışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı bağırsakerik ve anlamlara iye olur.

Sorusu sorulduğunda söz fehvaının haricinde, birfena logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı yapacak olan insan veya kuruma neyin ve nite aktarıldığı epey önemlidir. özge taraftan logo tasarım çallıkışmasını yapacak insan veya kurumun sizi nite anladığı ve logo çallıkışmanızı nite bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çallıkışma sizin, meseleletmenizin ve bundan sonraki çallıkışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çallıkışması” olacaktır.

Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğmeseletirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka bağırsakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çallıkışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş vadiı ile faaliyette bulunan şirketler bağırsakin elan çok yeğleme edilebilir. Bir bir sektörde etkinlik gösteren meseleletmelerin ekseri logoları kesimü temsil fiyat. Ama ansızın okkalı kesim ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda çıkarmak imkansızdır.

Logo ne meselee yarar?
İşletmeler bağırsakin logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her nite markası sıfır bir pres olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz saat aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile beraberinde gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, evet aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Eski halini düşünmeye çallıkışın. Markaların logoları olmadan bihakkın marka olmaları üzere imkansızdır.

Bu sebeple meseleletmenize kurumsal bir niyet hazırlayarak yolunuza sağlıklı adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasarım” çallıkışması ile başlayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) deyiş fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazen kişilerin bir zahirte tanılamanmasını sağlayıcı meselearetlerdir. Tipik bir logo firmaların ayırt edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Dümdüz, palas anlaşılır, kanalırlanması palas, olanaklı olduğunca az sayıda renkten oluşvarlıkıdır. Her çmüsavi baskı ve endam tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok küçük ölçülerde detaylar kaybolmamalı, çok eke ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. özge firma evet da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa saika vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya eke pert verir.

Logo düşüncemcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e nazaran logoyu üreten düşüncemcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili organizasyonun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin derunğine oranlı olmalıdır. Başkaca kurumun kendisini nite tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin canipıdüzen lazım rengi lazım şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü saat dahi akılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilişik ürün evet da firma bağırsakin logo tasarlanacağı saat o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için fen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı saat simgenin taşıyacağı fehva hizmetında bu fen çok önemlidir.

logo yapma

Yer işareti koy Kalıcı Bağlantı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.