Twitter Sosyal Medya Uzmanı

Bir şirket olarak tam olarak kim olduğunuzu yansıtmak için biyografinizi optimize edin. Sadece yoğun saatlerde tweet atın. Göndermek için en iyi günleri ve saatleri belirledikten sonra, tweet’leri bu zamanlarda artacak şekilde planlayın. Tweet başına asla bir veya ikiden fazla hashtag kullanmayın. Markanızla ve tweet’in içeriğiyle ilgili olduklarından emin olun. Sizi bulmalarını beklemek yerine ulaşabileceğiniz yeni müşteri adayları bulmak için gelişmiş aramalar yapın. Retweetleri artırmak için tweetlerinize resim ekleyin. Daha fazla etkileşim istiyorsanız Twitter videosunu kullanın. Markanızı merkeze alan yeni konuşmalar oluşturmak için anketler yapın. Bunları pazar araştırması için de kullanabilirsiniz.

Yer işareti koy Kalıcı Bağlantı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.